Shop Mobile More Submit  Join Login
Gbrushset by daGohs Gbrushset by daGohs
Loads of ppl ask for brushes. Through the last year I was collecting random brushes. I literally dl all what seems cool mostly from the collections of good artists who was kind enough to shere. From that chaos i picked up those brushes which gives the best felling for painting. I sort them out a lil and that's how this set was made.
There can be found some round brushes which the no. 199 one suits me well. Chalk brushes etc. Some basic textures as well.
I use them for a while and this set suits me very well.
... Ive almost forgot PS CS5 but I'm pretty sure they will be working as well on 4 and 3 and probabbly below. I'm not sure..

Download [link]
Add a Comment:
 
:iconsociolog05:
sociolog05 Featured By Owner 5 days ago
Thank You
Reply
:iconartserge:
artserge Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
cheers dude thats very cool to give this resource.
Reply
:icona-413:
A-413 Featured By Owner Dec 25, 2011  Hobbyist General Artist
so awesome ;v; tysvm :heart:
Reply
:icondidulidudadu:
Didulidudadu Featured By Owner Dec 7, 2011  Student
hey thx!:]
Reply
:iconzable666:
zable666 Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist General Artist
my browser crashes when i try to download it :/
Reply
:icondagohs:
daGohs Featured By Owner Oct 24, 2011  Professional Digital Artist
IE ? I tested the dl link and it works for me. Try to update Your browser, clean Your system from viruses. Change to firefox(its a lot better than IE in my opinnion).
Reply
:iconzable666:
zable666 Featured By Owner Oct 24, 2011  Hobbyist General Artist
im on safari lol. ill try on firefox
Reply
:icondagohs:
daGohs Featured By Owner Oct 29, 2011  Professional Digital Artist
better ?
Reply
:iconzable666:
zable666 Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist General Artist
nope :/ haha. maybe its just me... i tried DLing it on chrome and it worked fine, its just my safari that crashes :S

oh well, i downloaded it anyway. cheers mate, great set
Reply
:icondagohs:
daGohs Featured By Owner Oct 24, 2011  Professional Digital Artist
Ive just tested link again to be cure. YEahh it works ok.
Reply
:icondagohs:
daGohs Featured By Owner Oct 24, 2011  Professional Digital Artist
...to be sure. Lol
Reply
:iconjoydeath:
JoyDeath Featured By Owner Feb 9, 2012  Hobbyist Photographer
i like your works am just watching your works in silent :dygel:

--
Just Have A Smile :D ., !
Reply
:iconpackness:
packness Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist General Artist
Gracias!!
Reply
:iconsearaevan:
searaevan Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist
you're a saint <3
Reply
:iconiluvmovies:
iluvmovies Featured By Owner Oct 21, 2011
Awesome! Thank you :)
Reply
:iconpixelsturm:
pixelsturm Featured By Owner Oct 21, 2011   Digital Artist
cool thx ;)
Reply
:iconmystboy:
MystBoy Featured By Owner Oct 21, 2011
thx alot
Reply
:iconlagxbag:
lagxbag Featured By Owner Oct 21, 2011
Really awesome, thank you a lot!
Also, I think there's a way to actually put the file for download here, on dA, so instead of download image there'll be a download button which allows to download the brushes. Better in the long run.
Reply
:iconeyari:
Eyari Featured By Owner Oct 21, 2011   Digital Artist
nice!! ;D
Reply
:iconaoineko:
aoineko Featured By Owner Oct 21, 2011
snagging to test some of them out. :D Thanks for sharing~~ ^^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 21, 2011
Image Size
133 KB
Resolution
581×472
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,505
Favourites
62 (who?)
Comments
18
Downloads
244
×